Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: Aras
Data: 2011-03-14 16:01:41
Galimas daiktas, kad tamstos žodžiuose yra tiesos. Tačiau galiu pasakyti, kad vartojant antialerginius vaistus organizmo reakcija būdavo pastovi - geriau tik tam kartui. Tai vaistus atmetam. Toliau - organizmas pats kovoja su vaikystės alergijom - šį savaitgalį kilo didoka komplikacija, kai kaime įsidūko ir sukėlė dulkes nuo senų baldų. Manyčiau, kad 95% neteisinga prielaida. Alergija neturėjo būti missdiagnozuota, nes buvo atliktas testas (tradiciniais įprastos medicinos būdais, ne šarlatanų). Belieka placebas (su maža tikimybe, kad organizmas išauga alergiją). Bet tada galėtume duoti kad ir gabalinio rudo cukraus kas vakarą, ko pasekoje vaikas turėtų išgyti... Hmmm, reikia pirma pačiam įtikėti šitais dalykais :-)