Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: Uu
Data: 2011-03-10 11:30:04
Hmm. O tai jau kažkas atliko tyrimus, kurie įrodo homeopatinių preparatų
poveikį?

Nes tai, ką jumei  čia rašot - tinka preparatui, kuris TIKRAI veikia (ir
tai patvirtinta tyrimais), tačiau dar nepaaiškinta, kodėl taip yra.

O homeopatiniai preparatai neturi nei įrodymų, kad veikia, nei
paaiškinimo, kodėl turėtų veikti.