Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-09 14:50:43
"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message
news:il7pce$fdp$1@trimpas.omnitel.net...
>o žynocia, jeigu prieš kokių 400 metų būtum pasakęs, kad visa organizmo
>informacija surašyta į DNR, tamstą būtų ant laužą pakepę?

ne argumentas, priesh 400 metu ant lauzho kepindavo net uzh grazhias akis -
literaly;)

> aš nežinau, kas surašyta preparate, bet jeigu neįmanoma įrodyti, kad tai
> nesurašyta, nėra reikalo kudakuoti, kad tai nesąmonė. Nes visi galingi
> atradimai kažkada buvo prezumpcija ir kėlė juoką dogmatikams ir
> neišmanėliams.

butent shitie 'vaistai' ir yra dogmatishku neishmaneu kuryba. Prasidejus nuo
klaidingos hipotezes nuejusios dar klaitingesniu keliu. Taip, homeopatija
priesh kelis shimtus metu 'gydydavo' geriau negu tuometine medicina, nes
tuometine medicina dazhnaiu nuzhudydavo nei ishgydydavo. O kadangi
homeopatija apskrytai jokio poveikio ishskyrus placeba neturi - ji kaipir
buvo 'sveikesne'. Dabar, kai mes turim normaliu vaistu, kurie _gydo_. Priedo
dabar mes turim zhymiai geresni supratima, kaip ir kas vyksta molekuliniame
lygmenyje. Hesus krajst - mes sugebam ishmatuot 'zero point' energija
(vakuume vykstanchius procesus) - stebuklinga inprintinima ant vandens
molekuliu ar jo 'vibracijas' - jau butumem seniai pastebeje.

>Yra ne vienas preparatas ir metodas, naudojamas akademinėje medicinoje,
>kurio veikimo mechanizmas nežinomas arba iki galo nežinomas. Apskritai
>daugybė procesų žinoma KAIP veikia, bet nežinoma KODĖL, kas juos paleidžia.

tokie mechanizmai labaiau egzistuoja psichologijoje o ne medicinoje - o
kadangi pastaroji, mano manymu, yra paskutine alchemija, ji nelabai gali
buti pavizdys shioje vietoje. Medicinoje, bent jau su mano skurdzhiomis
zhiniomis, ash pasiknises po atminti nelabai galiu rast tokiu procesu. Net
apendicitas ir tas +/- aishku kam reikalingas...

> tai leidžia daryti prielaidą, kad dar kažkokia substancija nėra atrasta

false logic.  Ash nezhinau, kas shlama man nakchia uzh sienos - tai leidzhia
daryti prielaida kad egzistuoja iki shiol neatrasta gyvybes forma -
naktiniai purpuriniai uzhsieniniai shlamekliai.