Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-10 13:24:28
"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message
news:ilabdt$4mr$1@trimpas.omnitel.net...
> aš visai nieko nerašiau apie homeopatinius preparatus. rašiau tik apie
> poreikį klykti, kad taip nėra, negalint to įrodyti.

you lost me there - kaip galima _irodyti_ kad kazko _nera_? Galima tik
irodyti, kad kazhkas yra, kol tai neirodyta, yra sveika sakyti, kad to nera.
(tu negali irodyti purpuriniu naktiniu uzhsieniniu krebzhdunu neegzistavimo,
nes i visus tavo argumentus ir tyrimus ash galiu pasakyt, kad tu irodei, kad
shie taurus gyvunai neegzistuoja tik tokiom valandom ir esant tokiai
aplinkos dregmei bei menulio fazei, kaip tu tyrei)

> Niekada nesidomėjau, ar atlikti tyrimai homeopatiniams preparatams ar
> metodams. Viena aišku, jeigu preparatai pateko į vaistines, kažkas atlikta
> buvo ir buvo kažkas įrodyta arba kažko nebuvo paneigta.

dar kart - irodymu nashta krenta ant irodanchiosios puses - homeopatiniai
preparatai nera preje nei vieno neshalishko _mokslinio_ (su visais procesais
ieinanchiais i shi termina) klinikinio tyrimo. Ju veikimas yra ne didesnis
nei placebo.
Dabar demesio - klausimas: Jei horoskopai patenka i didzhiausius
laikrashchius, ar televizorius - tai irgi rodo, kad jie 'veikia' ir yra
'teisingi'.... Beja, vitaminai (vitaminizuoti _shampunai_ etc.), maisto
papildai ir panashus briedas irgi nuklojes vaistiniu lentynas, juos netgi
pardavineja moterishke su chalatu (kuri kazhkodel negali pardavinet vaistu,
bet chia kitas klausimas) - tai reishkia, kad jie irgi veikiantys ir
medicinishkai patikrinti ir naudingi?

>Todėl ir juokinga, kad Toxiui tai sukėlė isterijos priepuolį būtent dėl
>homeopatijos, kurios net nepaminėjau. ir net parašiau, kad straipsnio
>neskaičiau. man atrodo nesveika, kai kažkas bando kažką paneigti, kas net
>nebuvo mėginta teigti :)

na, tu atrashinejai po homeopatijos tema, jei tu kalbejai apie kvantinius
kismus, ar radioktyviojo cezio skilimo pusperiodzhius, ju tiesiogiai
nenurodydama... tada sorry - ash prezuminau, kad tamsta atsakineji i OP
tema...