Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-15 17:22:14
dar karta, vienas nera imtis. Gali eksperimentuot kiek nori, bet yra
nemazhai shansu, kad:
1) tiesiog nebuvo ka gydyt (tai buvo isivaizduojama liga) - neteigiu, kad
taip buvo siuo atveju
2) zmogus ypach gerai paveikiamas itikinejimo (o vaikai tokie ir yra) -
todel vien tavo 'gydymo' nutraukimas ir atnaujinimas gali buti pakankami
veiksniai (vien del to klinikiniuose bandymuose ir naudojami duoble-blinded
testai - tai nera vien mokslininku ishsi314sinejimas
3) nenustatyti veiksniai (kartu taip sutapo, kad kai 'negydo' vaikis valgo
obuolius, kurie jam ir alergizuoja), ar 'gydo' naudodami koki nors cinkuota
puodeli, o apsinuodyjimas cinku maskuoja pirmines ligos reakcijas
etc etc... vienas zhmogus ne be reikalo negali buti imtis..
Priedo Aras neminejo jokiu eksperimentavimu - nutraukimai, pakeitimas tokios
pat formos ir dydzhio bet kitais vaistais etc. Jis tiesiog sake, kad jo
vaikas valge -> alergija _sumazhejo_ (ne ishgijo beja:) - reishkia veikia.
Ash teigiu, kad mano mochiute visa gyvenima neruke, bet labai mego geles ir
mire nuo vezhio -> geles sukelia vezhi. Abi lygiavertes materialios
implikacijos. Deja abi, be papildomu duomenu  apie premisas realiame
pasaulyje absoliuchiai bevertes.