Tema: Re: na ka, smegenu plovimas vyskta toliau :D
Autorius: Dex
Data: 2011-03-16 14:35:14
nu aš nesipučiu. :)
o ką tamsta čia parašė, tai niekaip neatsako į klausimą apie auros
buvimą/nebuvimą.

Taip pat niekaip neįrodo, kad jau atrasti visi įmanomi laukai, ir nėra
daugiau tokių laukų, kuriuos gal būt jaučia žmogus, bet nejaučia
šiuolaikiniai prietaisai.

O ir beje, kas tie šiuolaikiniai prietaisai? Mums čia nėra ką net šnekėt
apie juos, nes jei nėra parašyta wikipedijoj, tai nereiškia, kad
prietaiso nėra. :)

Jei rusai teigia, kad aparatūriškai mato aurą, o vakariečiai ir
wikipedia tyli, tai aš linkęs tikėti rusais.

Dex