Tema: Re: NT kainos pries Eura
Autorius: CodeC
Data: 2014-01-22 17:16:52
On 01/22/2014 01:17 PM, mindau wrote:
> nu taip, duoda, bankas pasikabina tave ant didesnio arba mazesnio kabliuko..
> ir banko nemokumo atveju LB istraukes slamancius is seifo taves nuo to
> kabliuko tikrai nenukabina.

as tai drisciau speti, kad kurio nors didesnio banko (ne bankelio
kokionors) zlugimo atveju jau bus giliai px tas kabliukas. nes tai nebus
vieno banko zlugimas, tai bus globalesne krize. kazkaip sunkiai
patikeciau, kad siandienos salygom galetu tarkim koks nors seb ar swed
imti ir subrankrutuoti pats sau vienas, o visur kitur balta ir grazu.
turetu zlugti euras ir ko gero visa ES, tada tokie bankai kaip seb ir
swed subyretu. o kitaip tai nemanau kad tai yra imanoma.