Tema: Re: NT kainos pries Eura
Autorius: finito
Data: 2014-01-20 09:07:58
IMHO, pirkimo bangos kilti neturetu, nes nacionalines valiutos devalvacija
keitimo metu nekvepia, o LT/EUR santykis priristas. O ir siaip kas turi
litu, nera sunku cashu juos konvertuoti i eurus keityklose ir pan. O kas
nori legalizuotis pinigus tai euro ivedimo nelaukia, juodus pinigus
investuoja jau dabar. Su NT pirkimu gali buti ir taip, kad pirkejas sako as
tau duodu 50% cashu, kitus 50% oficialiai pirkimo sutartyje pasirasome.
Tikrins VMI, bet cia jau pardavejo galvos skausmas bus kaip tuos gautus
grynus pinigus legalizuotis.