Tema: Re: NT kainos pries Eura
Autorius: eSSas
Data: 2014-01-20 09:54:18
On 1/20/2014 9:42 AM, Vidas Makauskas wrote:
>  >
> Pries krize Butkevicius spaudoje tvirtino, kad pries ivedant eura lita
> reiketu devalvuoti apie 30%

Vidai, tamstos potraukio apokaliptinėms perspektyvoms tuomsyk
neanalizuokim.

Užtat turiu aritmetinį uždavinį: "prieš krizę" buvo tarkim 2009 pradžia,
t.y. praėjo lygiai penki metai. Turint omenyje, kad gerbiamas AB nuomonę
pakeičia taip triskart per darbo dieną, susiformuoja klausimas - ką šiuo
laiko momentu apie devalvaciją mano gerbiamas AB ir kiek kartų ta
nuomonė buvo pakeista nuo "krizės pradžios"?

Dėkoju už atsakymą

S.