Tema: Re: NT kainos pries Eura
Autorius: RaR
Data: 2014-01-22 13:30:37
Bet nereikia plakti į vieną vietą lito padengimo eurais ir indėlių
draudimo. Bankų žlugimo ir indėlių draudimo problema visiškai
nepriklauso nuo to kiek litas padengtas eurais ir apskritai kokia
valiuta šalyje naudojama. Antonovams tas pats kokia valiuta savo aferas
daryti - litais ar eurais.

Vartotojas lygiaverčiais gali laikyti pinigus ir sąskaitą banke tik
tuomet, kai jis visiškai pasitiki tuo banku, o pinigus ir realų turtą
tik tuomet, kai visiškai pasitiki savo centrinio banko vykdoma pinigų
politika. Bet niekuomet nereikia užmiršti kad tie skirtumai yra, ir
susiklosčius tam tikroms aplinkybėms tie skirtumai gali padidėti iki
"viskas ir nieko".