Tema: Re: NT kainos pries Eura
Autorius: Tomas
Data: 2014-01-22 12:32:08
Manau, kad toks skirstymas į pinigus (t.y. grynuosius) ir ne visai
pinigus (t.y. indėlius bankų sąskaitose) yra pernelyg formalus ir gal ir
buvo tinkamas kokiame nors XIXa. Bet dabar XXIa. ir aš praktiškai
kasdien už tuos nevisai pinigus perku realias prekes ir paslaugas, o ir
atlyginimą gaunu tais pačiais ne visai pinigais. Nereikia pamiršti ir
to, kad apskritai visuomenę stengiamasi priversti kuo mažiau naudotis
tikrais pinigais, o daugiau ne visai pinigais :) ir tikrieji pinigai gal
dar mūsų gyvenime apkritai išnyks.