Tema: Re: NT kainos pries Eura
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-21 08:14:34
2014-01-20 08:47, Gipsas rašė:
> Sveiki,
>
> Kaip manote, kaip keisis NT kainos (gyvenamasis bustas)  pries ivedant
> Eura? Ar galima tiketis kainu augimo ir paklausos didejimo?  Manyciau,
> metu viduryje kai oficialiai paskelbs, kad nuo 2015 m. Lietuvoje bus
> euras, gali kilti pirkimo bangele. Mano manymas pagristas tuom, kad daug
> gyventoju turi prisikimshe i ciuzinius litu (ne visada skaidrios
> kilmes), todel daugeliui gali kilti noras juos isbaltinti isigyjant
> turta (nepaslaptis, kad atsiskaitant grynais, daznai i sutartis rasomos
> [...]
O jeigu atvirksciai? Imkim, pavyzdziui,sildymo kaina. Ar PVM lengvata
bus panaikinta? Butinai. Tik nezinia kada. Ar dujoms bus ivestas
akcizas? Butinai. Latvijoje is kart po krizes ivede, nes TVF to
pareikalavo. Mat krize buvo... O kaip Lietuvoje? Krize baigesi,
"naktiniai" mokesciai liko, o ginirojantys musu paciu renkami
ikanamistai ivedineja naujus mokescius. Kokios progmozes? Ar prie viso
to Vilnius bankrutuos? Kas tada? Kartu su tiomasevskininkais skelbti
Vilniaus autonomija ir pasilikti sau tuos 60% mokesciu, kuriuos dabar
Vilnius priverstas atiduoti provincijai? Butent provincija renka tuos
politikus, kurie kuria ginirojancia ikanomika. Tai kodel as, vilnietis,
tureciau selpti provincija, jeigu Vilnius nerenka giniratoriu.
Prisiminkime prunskienes atveji kai provincija balsavo uz tai, kad
provincijoje butu palikta 30% zmoniu. Spauda apie tai rase, is TV ekranu
skelbe, o provincija save kastravosi...