Tema: Re: NT kainos pries Eura
Autorius: RaR
Data: 2014-01-20 13:47:36
Tie du metai - tai priklausymas ERM2, kuomet nacionalinės valiutos
kursas negali svyruoti daugiau 15% euro atžvilgiu. Tikslus gi keitimo
kursas nustatomas likus pusmečiui iki įvedimo.

Bet kad nors kiek keistųsi lito ir euro santykis prieš įvedant eurą yra
visiškai maža tikimybė, nes pas mus dar vienas saugiklis yra valiutų
valdyba - t.y. LB savo nuožiūra to kurso keisti negali, o šiaip jau tam
keitimui nėra ir jokios ekonominės prasmės, kaip nebuvo ir anksčiau.