Tema: Re: NT kainos pries Eura
Autorius: RaR
Data: 2014-01-22 15:37:07
Čia terminijos reikalas, ir tas sąskaitų pavadinimas pinigais labai
klaidina žmones. Iš tikrųjų sąskaitos - tai komercinių bankų išleisti
pinigai nominuoti litais, eurais ir pan. Kartas nuo karto kai kam tenka
"laimė" įsitikinti kad LB išleisti litai ar ECB išleisti eurai yra ne
tas pats, kas Antonovo išleisti pinigai, nominuoti tais pačiais litais
ar eurais.