Tema: Re: NT kainos pries Eura
Autorius: Insane
Data: 2014-01-20 08:56:56
na manau, kas norejo, tas jau nusipirko.. O vien del euro ivedimo kazkokio
didelio pirkimo nemanau, kad bus.. Zinoma atsiras kas nores taip pinigus
isleisti. Bet jei pinigai nelegalus, tai ju taip lengvai nelegalinsi.
Tikrina juk dabar VMI visokius tokius sandorius, jei ne iskarto, tai veliau
pasidomes..