Tema: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-20 08:33:07
Pastebejau, kad keraminiame name temperaturos svyravimai 19-21 laipsniu
ribose nei man, nei seimoms nariams itakos neturi. Na gal ne tokia, kad
jausti diskomforta. As diskomforta, ir labai dideli, pajauciu kai
patalpoje jau yra 23 laipsniai. Vakar kaip tik taip ir ivyko, nes nama
prisilde saule. Vienintele svetaine pas mus suprojektuota taip, kad
saule butu ryte ir vakare. Silumos 10kW siurblys nustatytas sildyti 3
kartus per para po 1:45 valandos. Prie nulio buvo pats tas. Nukritus
zemiau patrumpinau iki 1:30. Automatika pas mane veikia nuo lauko
temperaturos. Jau penktadieni, i siurblio darbo pabaiga, uzvare i
grindis 35 laipsniu temperatura. Siaip prie nulio silumnesio temperatura
po truputi kelia iki 27 laipsniu...

Sia savaite prognozuojamas saltas oras tai pasinaudosiu proga ir
uzkursiu krosni/zidini, nes susikaupe kalnas visokiu pakuociu, medgaliu.
Gal gausis su simboliniu sildymu pragyventi. Nes pastebejau, kad silumos
siurblio cirkuliaciniai siurbliai periodiskaiisijungia ir sulygima
termofikata visu kambariu grindyse.

Vieninteli ka galiu derinti tai yra ten kazkoks koeficientas.
Radiatoriams standartiskai - 0,8, o grindiniam - 0,6. Pas mane pamazinta
iki 0,4. Pagalvojau, kad kuo didesne namo temperaturos akumuliacija tuom
sis koeficientasturetu buti mazesni. Bandysiu pamazinti iki 0,2, kad
igauti tolyguma.