Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Arijus
Data: 2014-01-22 20:53:59
Makauskai, o kam tu leidi savo siurbli 3 kartus per diena. Kokia to racija?
Kad greziniai pailsetu? O karsto vandens ruosimas tik tris kartus dienoj?

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:lbiuup$7hl$1@trimpas.omnitel.net...

2014-01-20 12:21, Topex rašė:

> Jei kolektoriai ileisti vertikaliai darant grezinius, tai dar galima
> svarstyti toki varianta. Nu bet jei vamzdziai pakasti poros metru
> gylyje, nu cia jau kaip ir loxatronu kvepia :D noretusi kokiu realiu
> pavyzdiu analizes pamatyt :)

Kolektorius 2 metru gylyje jau kainuoja. Taip pat sioje vietoje jau
nieko nebepastatysi. Grezinys geresnis sprendimas. bet jis turi buti
nardinamas i vandeni ir su rezervu. 1kW - 20 metru grezinio. Pas mane
80+90m grerziniai 10kW silumos siurbliui. Taigi 30 metru nedakasiau, nes
mano namo paskaiciuoti teoriniai silumos nuostoliai maziau 5kW. Per para
naudojami, iskaitant karsta vandeni, ketvirti paros ir nedideliu
galingumu. Todel isijungus siurbliui is grezinio ateina 7 laipsniai. 200
litru karsta vandeni iki 45 laipsniu sildo 30 minuciu ir per ta laika
grezinys atsala iki 0 laipsniu. Uz gruodi sumokejome uz elektra 300
litu, iskaitant kaitlente ir 30+800 W gyvatukus. Daugiabutyje su dujine
virykle mokedavome 120-150 litu.

Idomu ar susiles gliukolis grezinio dugne, pasildytas pozeminio vandens,
kyla i virsu ir atsildo grezini sausoje dalyje