Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Dizzy
Data: 2014-01-24 19:50:54
pas mane kanalinis Fujitsu OO ŠS 10kW (šiluminio) pajėgumo. Stovi jam
apskaitos skaitiklis. Pagalbai židinys su briketais (šiom šaltom dienom full
ant briketu)
12.16-01.16 periodu šildymo sąmata gavosi 160lt. Šildomo ploto 153m2.
Prie dabartinių šalčių 2 pakai briketų židinyje parai, ŠS išjungtas. Namie
20-23C

"Zilve"  wrote in message news:lbt69v$iuc$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kazkam ir nepasiseke, nepaskaiciavo, pataupe ir pan.

Jau septinti metai sildomes oras/oras sistema. Namas 115m2
1 a. Daikin multisplitas, 2 a. Mitsubishi kanalinis su ortakiais.
Vaikai mazi, temperatura >22 pastoviai.
Turim zidini, kuriu nuo -7-10, bet siurbliu neisjungiam.

Del apsalimo, viskas priklauso nuo irenginio savybiu. Pvz Mitsubishis
sukasi labai letai ir net prie minetu aukstos dregmes ir 0 temperaturos
labai retai asisildo. Daikinas dazniaiu, bet jis pirmam aukste, daugiau
reikia sildyti, siek tiek per silpnas.
Jei daznai uzsala - permaza irenginio sildymo galia, irenginys dirba
nepastoviu rezimu arba irenginys yra nepritaikytas tokiam tikslui.

Elektra: Kadangi turim elektrini boileri kuris sueda daugiausiai
elektros, virykle, skalbiankes/dziovykles daznai, vos ne karta per para,
telikas kiaura diena veikia negaliu tiksliai pasakyti, namie pastoviai
būnama, verdama, veikia kompas, apšvietimas ir t.t. kiek elektros tenka
sildymui. Turiu plana namai su naktiniu tarifu, vidurkis 330 Lt/men
visus metus.
Palygines vasaros pradzios, kai nebesildome ir kai dar nereikia
kondicionuoti bei sausio-vasario menesius gaunu 170-230 Lt skirtuma.
Malku uz 500 Lt uztenka 2 ziemoms, bet daugiausia ju sudega vasara
salykineje.
Dujas galvojau vestis, bet kai su ivedimu katilais ir sistema samata
susidare >30klt, tada paskaiciavau, kad kol atsipirks praeis 30 metu, o
dabartiniais skaiciavimais sildausi pigiau nei dujomis.

2014.01.20 15:47, Topex rašė:

> Sorry sorry, nedaziurejau.
> Taciau pasiskaityk apie Lietuvos klimata:
> http://mkp.emokykla.lt/enciklopedija/lt/straipsniai/zeme/klimatas/
>
> "Vidutinis santykinis paros oro drėgnumas per metus kinta 15 %
> intervalu: mažiausias būna gegužę (vidutiniškai 66–77 %), didžiausias –
> spalį–vasarį (81–91 %). Vasaros dienomis santykinis oro drėgnumas daug
> mažesnis negu naktį: popietinėmis valandomis jis sumažėja iki 55–60 %,
> naktį vėl pakyla iki 85–95 %."
>
> Va cia ir pasideda, kai temperatura sokineja apie nuli, ir yra didelė
> [...]

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast!
Antivirusinė apsauga yra aktyvi.