Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-20 12:17:28
2014-01-20 11:39, Topex rašė:
> O kiek yra pasyvaus namo loxatrono auku, kurie statosi namus be kaminu.
> Viska tiesiog kabina ant elektros.
> Graudu.

Ant elektros kabina, nes turi nedideli silumos poreiki. Pas mane 186m2,
o 10kW silumos siurblys sildo 3x1,5 valandos. Vakar po 1,5 valandos
darbo is grezinio eme -1 laipsni, o i grindis padave 35 laipsnius. Paciu
blogiausiu atveju per para man silumos siurblys pagamina 45kW silumos. O
tai sudaro 2kW silumos nuostoliu. Tureciau 2 kartus mazesni nama tai
bebutu 1kW. Tai reiskia, kad sildantis su tenu mokeciau per menesi tiek
kiek uz savo buvusi senos statybos buto sildyma. Todel elektrini sildyma
keisti i oras-vanduo silumos siurbli labai ir labai sveikintina.
Pavyzdziui toki:
http://energysave.lt/vaermepumpar-luftvatten/aw-124-iqc.html
Sildymo sistemos irengimas gaunasi pigesnis uz kieto kuro katilo
sistemos irengima. Kiek atsimenu, to siurblio jo vidiniame bloke kartu
su grindu cirkuliaciniu siurbliu, yra ir 2kW tenas. Bet 100m2 nama viena
kita savaite pasisildyti su krosnimi/zidiniu vienas malonumas.
O namui panaudoti tai ka rekomenduoja pasyvaus namo fanai yra grynas
"pelnas". Pavyzdziui visu kambariu langus projektuoti pietu puseje. Dar
toki nama vadina saules namu.