Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-24 07:47:28
2014-01-23 18:11, Arijus rašė:
> O tai tokios opcijos SS kad pakilus temperaturai iki nustatytos
> issijungtu neturi? Pavyzdziui gryztamo temperaturai ar patalpos
> temeperaturai, ar betono temperaturai. O kai paleidi, kompresorius
> istisai dirba? Jei taip, tuomet jis praktiskai isvis jokio valdymo neturi.

Yra lauko daviklis. Automatiniame rezime, paleidus 24 val iki 6 ryto
kompresorius buna pasileides/issijunges 8 kartus. I katilines
temperatura lyg ir nerguoja. Yra antras rezimas, kai automatika veikia
pagal vidaus temperatura. Bet nesu bandes.
Dabar dirba istisai: 2 kartus per para po 1,5 valandos.
Dabar, kai nustaciau taimeri, kad dirbtu po 1,5 valandos 2 kartus per
para (pries keliantis ir pries darbo pabaiga), man viskas kaip ir tinka.
Temperaturu sokinejimu nera, o i grindis paduodama temperatura pagal
lauko davikli. Kai nulis tai paduodama 27 laipsniai; o prie 15 laipsniu
salcio - 35 laipsniai.