Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-20 11:23:16
2014-01-20 11:09, Kicker rašė:

> "Topex"  parašė naujienų news:lbio9m$una$1@trimpas.omnitel.net...

> tiek pat, nes tokiu atveju Vidas jau ir 19-21 pradės jausti diskomfortą
> ir proporcingai toliau mažins temperatūrą.

Vakar kaip tik ziurejau rusiska filma "tainy mira su ana". Ten aiskino,
kad i Europa atkeliauja ledynmetis ir visi negrai ismirs arba
issilakstys. O mongoloidams toks atsalimas pats tas. Tik viena beda, kad
zemiau 18 laiksniu nuo pelesio imsi stipti. O prie 19 laipsniu man
gyventi su maikute nera jokiu problemu. Va jau prie 18 laipsniu ant
sofkutes jau nepamiegosi. Mano tevas pirma karta gyvenime susirgo
budamas pensininku. Gripas pakirto. Kiek jam buvo emociju pasakojant
kaip jauciasi su auksta temperatura.