Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-02-06 07:55:50
2014-02-05 21:23, Arijus rašė:
> Pagal tai ką rašei dėl panašaus gręžinių darbo, manau kad su jais viskas
> gerai. Man tokia mintis kilo. Tarkime kai šilumos siurblys dirba
> trupesniais ciklais, tačiau dažniau. Gliukolis dažniau trumpais ciklais
> cirkuliuoja gręžiniais. Žinant kad geriausias šilumos nuėmimas yra
> vandeninguose sluoksniuose kurie yra gręžinių apačioje, viršutinė
> gręžinių dalis ilgai dirbant šilumos siurbliui kiek įšąla. O dirbant
> trumpais ciklais ir ant didesnio cirkuliacinio siurbliuko greičio
> gręžinys per visą ilgį yra panašios temperatūros.  Gal iš to ir toks
> [...]
Tai vat ir as pagalvojau, kad gerai butu kad grezinio cirkuliacinis
siurblys periodiskai prasuktu kokius 30-50 metru vamzdzio, kad i vandeni
patalpintu sausa dali ir tuo paciu vandens dali perduotu virsutiniam
sluoksniui. Nes akivaizdziai matosi kai po 3-4 minuciu darbo is grezinio
ateina aukstesnes temperaturos glikolis.
Is kitos puses juk vandenyje esanti atsilusi glikolio dalis turetu kilti
i virsu pati ir taip issisluoksniuoti.
Manau vandeningam sluoksniui skirta ir maciau statybu parodoje zonda is
4 diametro 20/32 vamzdziu.

Siandien ryta paziurejau, kad 6:00 karsta vandeni gamino 20 minuciu ir
glikoli atsalde iki minusiniiu laipsnio daliu. Maciau, kad po 24:00 buvo
vienas sildymo ciklas, bet nezinau kada. Gali buti, kad is karto vienas
po kito. Vakar 20:00 gamino karsta vandeni iri 17-20 minuciu, bet
glikolis buvo atsaldytas iki 3,3 laipsnio. Sildymo ciklas jau buvo
pasibaiges pries 17:00.
Vakar galvojau grizes rasiu pietines puses kambariuose prisildytus
kambarius iki 23, bent iki 22 laipsniu, o radau tik 21,6 laipsnius. Pas
mane nustatyta, kad kambariuose butu 19-20 laipsniu. Kadangi nuo 24:00
iki kokiu 15:00 nebuvo isijunges sildymo ciklas tai tiketina, kad
temperatura buvo vos virs 19, o kai isijunge sildymas tai pietiniu
kambariu grindu kolektorius prie 21 laipsnio jau buvo uzdarytas.

Todel imu abejoti ar is viso man reikejo irengineti kolektoriu uzdaryma.
Gerai kad ant atsaku nedejau pavaru. Kitame name jokiu automatiku ant
kolektoriu jau nebedesiu.

Pas mus sukasi, kad greziniu isaldymas yra didele blogybe tai kyla
klausimas, kad ar tikrai tikslinga pirkti silumos siurbli su karstu
vandeniu? Gal geriau butu statyti 100/160 litru boilerius. Pirmame
pasildyti vandeni iki kokiu 30-35 laipsniu su silumos siurblio grindu
termofikatu, o antrame pakelti temperatura su elektra?