Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Kicker
Data: 2014-01-21 09:17:02
na matai čia apie tuos pečkurius dažniausiai svaigsta tie kurie niekada
neturėjo KK pečiaus, tačiau per filmus prisižiūrėjo ten kur traukiniuose
pastoviai anglis juodžkiai xeračina, tai galvoja jog ir prie pečiaus tas
pats

"Darius-B"  parašė naujienų news:lbjsvb$6h9$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane dujos ir anglys. Anglini katila prijungiau daugiau del idomumo,
pazaidimo, visokios akcijos tiem katilam buvo, vietos katilineje sociai tai
ir uzsikabinau:) Pagal daugumos pasakojimus galvojau greitai turetu
uzknisti. Kol kas sildau anglimi. Dar neuzkniso. Vaziuodamas pakeliui, i
savaite karta, isimetu pora maisiuku angliu, padedu katilines kampe ir tiek
to vargo. Nu dar kokia valanda i menesi skiriu medienai likusiai nuo statybu
supjauti.

"Giedrius P."  wrote in message news:lbj19n$ahk$1@trimpas.omnitel.net...

Ir dirbti peckuriu jei jau taip iki galo:)

pas mane centrinis-kolektorinis+malkine krosnele.
Moku daug.Labai. Del to, kad kiaurokas butas-pavasari imsiuos veiksmu.