Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-20 11:13:50
2014-01-20 10:55, Topex rašė:

> Man atrodo, kad siurbliai oras-oras, oras-vanduo, atsizvelgiant i
> Lietuvos klimatines salygas, yra konkretus loxatronas. Va taip menesiuka
> vidutine menesio temperatura butu -10, kazi kiek elektros prisuktu tie
> siurbliai?

Jeigu menesio temperatura nekristu zemiau -15 laipsniu tai pirkciau ne
zeme-vanduo, o oras-vanduo silumos siurbli. Jeigu mano nams butu 2
kartus mazesnis tai irgi statyciau oras-vanduo silumos siurbli, o salciu
metu sildyciausi zidiniu/krosnimi.
Is kitos puses zemes kolektorius gera alternatyva pozeminiam oro paemimo
kolektoriui ir, jeigu turi saules kolektorius, silumos pertekliui nuvesti.