Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Arijus
Data: 2014-01-23 18:09:12
O tai tokios opcijos SS kad pakilus temperaturai iki nustatytos issijungtu
neturi? Pavyzdziui gryztamo temperaturai ar patalpos temeperaturai, ar
betono temperaturai. O kai paleidi, kompresorius istisai dirba? Jei taip,
tuomet jis praktiskai isvis jokio valdymo neturi.

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:lbqe22$9no$1@trimpas.omnitel.net...

2014-01-22 20:56, Arijus rašė:
> Makauskai, o kam tu leidi savo siurbli 3 kartus per diena. Kokia to
> racija? Kad greziniai pailsetu? O karsto vandens ruosimas tik tris
> kartus dienoj?

Tai juk parasiau, kad pas mane WOLF silumos siurblys, komplektuojamas su
WOLF dujiniu katilu automatika. Tai, ijungus automatini rezima, per 6
valandas kompresorius isijungia 8 kartus. Buvau jau pasirinkes NIBE,
pardavejai zadejo suderinti taip, kad jo kompersorius per patra
isijungtu 2-3 kartus. Tai as ir is WOLF'o panasaus noriu...

Todel nustaciau, kad pasileidinetu 5:30 1,5 valandos ir 15:00 1,5
valandos, bet, matyt salciams nukritus iki 16 laipsniu , SS pereina i
automatini rezima. Tai siuo metu is viso atjungtas.
Karsta vandeni gamina 20:30 per 45 minutes 200 litru. Is grezinio, po
keliu minuciu darbo, ateina 5+ gliukolis. Darbo pabaigoje nukrenta iki
1,5 laipsnio.

Nors SS atjungtas, bet vakar po darbo pietines puses kambariuose
temperatura buvo 22,5. Siandien is ryto - 20,5.
Svetaine rytai-vakarai uzvakar vakare buvo gal 19,5, bet uzkuriau krosni
pakuotems sudeginti. Krosnis siek tiek susilo. Vakar vakare uzmeciau
pakura malku. Krosnis sian ryte dar labai karsta ir svetaineje 21,5
laipsnio. Erdve su virtuve apie 80-90 m2.

Turejau problema, kad lauko duru spyna uzsala. Kadangi pas mane malku
padavimas is tamburo tai sian ryte ten buvo tiek silta, kad spyna nebuvo
uzsalusi.

Kaip ne karta rasiau. Grindyse 30cm polistirolo, sienos 20cm neoporas,
lubose 10cm vatos, palepe nesildoma - gegnese 20cm vatos. Palepes
grindys numatyta apsiltinti 15cm polistirolu, bet polistirolas kol kas
guli nesudetas. Namas pas mane vienaaukstis. Sildomo ploto 186m2