Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Zilve
Data: 2014-01-24 20:02:23
Dabar irgi atjungiau virsu, nes zidinys kurenasi, 2-3 pakai briketu,
virsuje ~25-26, apacioje 22-23, daikinas pajungtas ant ventiliatoriaus
rezimo, kad nuimtu siluma nuo lubu ir paskirstytu.

2014.01.24 19:50, Dizzy rašė:
> pas mane kanalinis Fujitsu OO ŠS 10kW (šiluminio) pajėgumo. Stovi jam
> apskaitos skaitiklis. Pagalbai židinys su briketais (šiom šaltom dienom
> full ant briketu)
> 12.16-01.16 periodu šildymo sąmata gavosi 160lt. Šildomo ploto 153m2.
> Prie dabartinių šalčių 2 pakai briketų židinyje parai, ŠS išjungtas.
> Namie 20-23C
>
> "Zilve"  wrote in message news:lbt69v$iuc$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Gal kazkam ir nepasiseke, nepaskaiciavo, pataupe ir pan.
>
> Jau septinti metai sildomes oras/oras sistema. Namas 115m2
> [...]

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast! Antivirusinė apsauga yra aktyvi.