Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-30 08:04:11
Pabuvojau vakar katilineje.

Grizes isdarbo, buvau paleides karsto vandens gamyba, per 20 min. 200
litru vandens temperatura pakele nuo 27 iki 40 laipsniu, o grezinio
temperatura krito nuo 5+ laipsniu iki 3,5 laipsniu. Pastebejau, kad po 8
minuciu grezinio temperatura krito staigiai.

Tuomet po geros valandos, paleidau dar karta ir susirasiau grezinio
temperatura kas minute. Per pirmasias 9 minutes temperatura
nusistovejusi ties 4,8 laipsniais. Tiek uzima siurbliui prasukti
grezinio glikoli. Pradedant antra rata temperatura per minute nukrenta
iki 3,7 ir nuo 19:10 iki 19:40 (per pusvalandi nuo pradzios) is grezinio
ateinanti temperatura nukrenta iki 1,1 laipsnio.

Gaunasi, kad su 400 metrais d40 vamzdzio, ciklas sudaro apie 9 minutes.
Statistika rode lyg ir 22 litru per minute glikolio debita. Panasiai ir
gaunasi. Kadangi per visa cikla temperatura islieka 0,1 laipsnio ribose
tai griztamas atsaldytas glikolis itakos neturi nors i grezini suleisti
vamzdziai vienas salia kito. Jeigu tai tai ir paciam greziniui itakos
neturi tureti. Antro ciklo pradzioje jau ateina pirmo ciklo metu vienu
laipsniu atsaldytas glikolis. Todel glikolis grezinyje atsyla ne per 9
minutes, mano atveju, o ilgesnes kaip valanda pertraukos metu.