Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Dizzy
Data: 2014-01-26 20:28:10
na, mano atveju židinys yra sujungtas su ŠS ortakiais į vieną sistemą. T.y.
ortakiai vieni, šilumos šaltiniai du.

On 2014-01-24 20:00, Zilve wrote:
> Dabar irgi atjungiau virsu, nes zidinys kurenasi, 2-3 pakai briketu,
> virsuje ~25-26, apacioje 22-23, daikinas pajungtas ant ventiliatoriaus
> rezimo, kad nuimtu siluma nuo lubu ir paskirstytu.

Man tai čia kažkaip miglotas reikalas. Jei taupumo sumetimais dėl labai
nepalankių oro sąlygų tenka atjungti SS oras-oras ar oras-vanduo, kaip
tada šildomos patalpos? Nu gerai židinys stovi svetainėje, bet ką jis
ten pašildys visą namą? Vonia priešingam namo gale, grindys šala... Ir
jei taip mėnesį reikėtų gyvent, klaiku tada.