Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-22 11:12:29
2014-01-22 09:12, Kicker rašė:
> Pas mane nėra nei savitakos nei akumuliacinės, tačiau cirkuliacinis ant
> UPS'o, dingus elektrai dar 8 val laisvai sukasi, per tiek tikrai nieks
> neužkais.
>
> Vidai, tai kaip ten pas tave bus dingus elektrai?

Pas mane, dingus elektrai, lieka krosnis. Tavo klausimas buvo apie tai,
kad su UPS'u be elektros galetum dar pora kartu uzkaisti KKK? Gal geriau
butu generatorius, nes turejau UPS'a, kuris po poros metu kompiuteri
laike pora minuciu. Tiesa sakant ir as galeciau isigyti generatoriu. Su
2kW vidutinemis aplinkybemis pagamintu man 10kW silunmos. Tik dyzeli
pilk. Itariu, kad uz dujas vistiek butu zenkliai pigiau.