Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Sail
Data: 2014-01-22 08:48:56
As turiu akumuliacine ir bendradarbis turi.

Pas ji tik savitaka akumuliacine ir sildoma. Pas mane irgi realizuota, bet
niekad gyvai nebandziau - nebuvo reikalo.

O cia tipo labai sunku savitaka tarp katilo ir akumuliacines padaryti?
Ladomate tam specialiai atbulinis voztuvas paliktas - kad veiktu savitaka.
Per ta voztuva katilo siluma istraukineju, kai katilas uzgeso bet dar
karstas.

Nors itariu zodis NORMALI ir bus cia raktinis, kurio issifruot man be
paaiskinimo nepavyks.