Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-01-20 09:38:25
2014-01-20 09:13, Gipsas rašė:
> nesuprantu, kokiom tu cia xuiniom uzsiimi? gal neturi ka veikt, ar cia
> tiesiog hobis - krapstinetis, statistikias vesti? No offence, bet
> silumos siurblio ir yra didziausiais privalumas - sukishai shaibas,
> paleidai, nustatei norima temperatura viduje ir pamirsai visam
> gyvenimui. Nafik subinej smegenu ieskot?

Tai juk nusipirkau WOLF silumos siurbli, kurio automatikai pritaikyta
nuo dujinio katilo. Pirma karta ijungiau esant oro temperaturai prie
gero pliuso pries einant miegot. Ryte pasiziurejau, kad kompresorius
pasileidinejo kas valanda. Tai as tokia automatika pakeiciau i taimeri.

Buvau per paroda jau sutares pirkti NIBE uz 22,000, bet WOLF pasiule uz
19,500. Visi zinovai aiskino, kad WOLF yra to pacio lygio kaip NIBE.
Prasiau NIBE zmoniu paneigti, bet... Nibe zadejo, kad ju silumos
siurblys per para junginesis 2-3 kartus. Tai vat ir is WOLFo as to pacio
noriu, bet jie tik paleidzia silumos siurbli, o paskui nors plaukus
nusirauk. Ju automatikos specas net negalejo paaiskinti kokiu princiku
ta 0,6 grindini koeficienta nustatyti.