Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Gipsas
Data: 2014-01-20 09:13:22
nesuprantu, kokiom tu cia xuiniom uzsiimi? gal neturi ka veikt, ar cia
tiesiog hobis - krapstinetis, statistikias vesti? No offence, bet silumos
siurblio ir yra didziausiais privalumas - sukishai shaibas, paleidai,
nustatei norima temperatura viduje ir pamirsai visam gyvenimui. Nafik
subinej smegenu ieskot?