Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Sail
Data: 2014-01-21 11:28:39
O bet taciau toks knisimasis zmoguje gyvybe ir palaiko. Isveza tuos senelius
i miesta, kur nieko daryt nereikia, ir uzlinksta jie mygom.

As irgi daznai tingiu i lauka malku vakarais su karuciu nueit, bet - kai
griztu po tokios operacijos, savijauta kazkaip geresne buna nei pries
isejus.

"Kicker" <kicker@asd.lt> wrote in message
>į vagonus kraut gi reikia.
> bet šitą procesą turbūt prisimena iš vaikystės kaime, kuomet seneliai
> viską rankom knisdavosi :)
>
> "Signalizacija"  parašė naujienų news:lbl7al$rrq$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tai taip. traukiny nereikia malku pjaut, kapot, sandeliuot 3 m atsargu...

>>> 4000 krosnele
>>> 2000 katilo kaminas
>>> 1000 krosneles kaminas