Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-02-03 08:04:35
2014-01-30 20:54, Arijus rašė:
> Blyn, per daug greit krenta gręžinių temperatūra. Rašei kad turi
> balansinius vožtuvus. Pabandyk prasukti šildymo ciklą pradžioj su vienu
> gręžiniu, po to su kitu ( ta prasme uždaryk tai vieną tai kitą).
> Pasižiūrėk temperatūras. Ar vienodai krenta temperatūra su vienu ir
> kitu. Ar vis tik su kažkuriuo greičiau.

Sestadieni pazaidziau su balansiniais. Abu greziniai dirba kokiu 10%
skirtumu. Tai ir palikau pilnai atsuktus. Balansiniai visiskai
nereikalingi kai slangai vienodo ilgio. Prasukant cikla po 3-4 minuciu
akivaizdziai matosi kuomet is grezinio ateina glikolis is vandeningo
sluoksnio. Temperaturu skirtumas siekia visa laipsni.

Buvau parai palikes automatiniam rezime. Automatika turi sildymo kreives
koeficienta: radiatoriams 1.2, grindiniam 0.8. Iki siol naudojau 0.4.
Pabandziau 0.8 tai kompresorius per para junginejosi virs 30 kartu.
Bunant katilineje karta kompresorius buvo isijunges kokiu 15 sekundziu,
kita karta pora minuciu. Atstaciau i naudota 0.4.