Tema: Re: Vakar atjungiasu siluma
Autorius: mindis
Data: 2014-01-20 17:40:15
On 01/20/2014 04:08 PM, Topex wrote:

> Ir drebi visas del temperaturos ir dievo malones prasai :D
> Ir kiek tau toks sildymas kainuoja?

na taip patinka man ziema kai nakti iki -10C, diena apie -5C ir sauleta.
negi kam patinka -20C ir luztancios auto detales?
bet ne apie tai kalba, o apie pizdiosha kad lietuvoj prie 0C oras-X ss
blogai dirba. puikiai dirba. o savaite dvi prie -20C galima ir kitaip
pasildyt.
kei tiksliai kainuoja, negaliu pasakyt, bet galiu vakare paziuret kiek
vienas is ju prisuko nuo spalio men.