Tema: Re: NT kainos pries Eura
Autorius: RaR
Data: 2014-01-22 15:29:54
Greitai surimtėji, kai pamatai atlyginimo dydį. O šiaip jau keičiant
talonus į litus nominalas daug labiau pasikeitė, be to šiuo metu
lietuviškas centas, mano nuomone, jau per smulkus vienetas neturintis
jokios prasmės, visiškai normalu būtų suapvalinti kainas bent penkių
centų lygiu, kas maždaug ir įvyks.