Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: locked
Data: 2014-12-09 10:35:05
"eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message
news:m6038p$7u6$1@trimpas.omnitel.net...
> Del artimo originalui garso tai cia trivialu: pirma karta klausydamas
> MARTIN LOGAN, uzdejau LIVE koncerto CD "Antigone rising". Si irasai jau
> gerai zinojau ir jo skambesi skirtingose sistemose. Kuomet pradejo jis
> groti per Martin Logan, shokas visu pirma man buvo tai KAIP AS AISKIAI
> GIRDZIU INDIVIDUALIUS REKIANCIUS IR SUKAUJANCIUS KLAUSYTOJUS,

ir deja, bet tai neturi nieko bendro su tuo, kaip turi skambeti. gavosi dar
vienas seile varvinantis efektas. butent del sito atsirado gudruciu sakanciu
kad viena ar kita aparatura mat "neskirta" tam tikriems muzikos stiliams,
nes tie iskraipantys, tam tikrus garso niuansus pabreziantys efektai
pagyvins toli grazu ne visus stilius. o ant geros aparaturos visi skamba
taip kaip turi skambeti, logiska?

> nes ant dinaminiu koloneliu tai ten tik tokia KOSHYTE pavadinkim.
> Klausimas : tai ar cia mane suzavejo tas paskanintas garsas, kaip tu
> vadini, ar artimas originalui :))))))????

butent, paryskino tam tikrus garso niuansus. kaip sakiau butent del to tinka
ne visiems stiliams. mastanciam zmogui cia jau turetu kilti naturalus
itarimas

> - IR SUPRANTI KOKS VISGI YRA TAI BULLSHIT del tu paskaninimu, ir kad sis
> aparatas tiesiog GERAI skamba ir tiek.

elektrostatines koloneles "skanina", ir dar kaip. smegenys susiveltu
pamacius artefaktus spektrogramoj kuriuos taip skaniai suryji