Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-04 10:38:03
On 12/03/2014 11:28 PM, Kesha wrote:

> o aš 200 proc. prieš skiepus :) (nors matematikoje negali būti daugiau
> kaip 100 proc., bet aš truputį hiperbolizuoju)

pries visus?

> fifty fifty, bet aš kadangi palaikau Barmalėjų, tai oficialius gydytojus
> "на мыло", o homeopatai turi didelį pliusą, kad jų "vaistai" net
> teoriškai pakenkti negali, todėl tegu gyvena, nors man jų irgi nereik :)

c'mon. ten biznis ir labai didelis. pardavineja vandeni, kreida ir cukru
ir vadina tai vaistais. ir svarbiausia - jais GYDO realius ligonius,
realias ligas, kuriuos reikia gydyt tikrais vaistais. ir tu taip lengvai
i tai numoji ranka? kai nueisi su savo nepaskiepytu vaiku +40 pas seimos
daktara ir jis tau pasiulys homeopatiniu vaistuku, zek nepergalvok tik
visko is naujo...
audio debilai - niekam bent jau netrugdo. savo paties aukos. o vat
gydytojai debilai - is evil and must die.