Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: locked
Data: 2014-12-07 00:19:11
> sitas uzkliuvo:))) cia tipinis atvejis kai asmuo taip sakantis nera NE
> KARTO klauses isskirtinio garso (pasikartopsiu savo sena tirada, gerai
> realizuotu: 300b lempu, elektrostatiniu koloneliu, ar tiesiog kokios nors
> MBL technikos (konrkeciai radialstraler koloneliu) tt ).
>
> Labai rimtai atsakau , jeigu isgirstum kaip MBL isgroja pvz Pink Floyd
> Dark Side of the moon SACD (asmeniskai esu girdejes, beje Lietuvoje) -
> pradetum uzuosti apie tokie kaip as sneka, ir po biski jaustum kokie
> realiai pokyciai garse apskritai gali ivykti:)))

taigi tu nezinai ka as klauses, ka restauraves :) ir kam aiskint apie tai,
kad lempas klausyti malonu? as niekada ir nesakiau, kad nemalonu. mane tik
veikia kai zmones neskiria "malonu", nuo garso, kuris artimas originalui. ir
sito su shoko terapijomis irgi nemaisykim, pripazink, juk ne visada noris,
ir ne visada reikia, kartais norisi tiesiog paklausyt kokybisko originalo. o
tu visokiu "malonuma" suteikianciu mygtuku netruksta ant visu boomboxu, tik
matai toks variantas kazkodel nepripazistamas. bet vat uztai kai paimi ir
pasiskanini (isdarkai) garsa su elektrostatinemis kolonelemis, lempomis, etc
tai jau tampa legalu ir grazu? :)

> kuomet pirma karta atisedau prie Elektrostatiniu MARTIN LOGAN, praktiskai
> gavau shoka....
>
> Jums vyrukai , su 7 kl fizikos vadoveliai,BUTENT reikia tokiu SHOKO
> terapiju. po MBL+MARTIN LOGAN terapijos, tikrai niekada nebebutumet tokie
> kokie esat :) GARANTUOJU.

ne nu tai dar karta, tu nuspresk apie ka kalba, ar apie artimesni originalui
garsa ar apie shoko terapiju ieskojima. o tai paskui gaunasi kad zmones
nesusikalba, ir kokybe vertina pagal tai kiek pajaute shoko. tiesiog
terminai turi islikti tikslus.

pasikartosiu: patikti - tai dar nebutinai reiskia, kad groja gerai, t.y. kuo
artimiau originalui.

trumpesnis pvz: lempos (+ elektrostatika) groja sudinai, bet klausyt malonu
:) tokie zmogaus psichoakustikos percepciniai ypatumai. kabeliu ir kojeliu
nei i viena, nei kita pinti nereiketu, ir taip jau zmones viska suplaka i
viena, nebesupranta ka daro