Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-03 23:28:00
> nu tai visose srityse pilna durniu. tiksliau, kai jau durnas ,tai visur ir
> ilgam. mamos neskiepija vaiku ir jiems ranku neplauna, nes tiki, kad lasas
> muilo, skiepas nuo hepatito ir skalbimo milteliu pakelis nuzudys jos super
> naturalius vaikucius ir apskritai visa planeta.

o aš 200 proc. prieš skiepus :) (nors matematikoje negali būti daugiau
kaip 100 proc., bet aš truputį hiperbolizuoju)

> gydytojai-sarlatanai gydo homeopatiniais vaistais, durniai jais gydosi ir net
> pasveiksta nuo ju. moka uz juos pinigus.

fifty fifty, bet aš kadangi palaikau Barmalėjų, tai oficialius
gydytojus "на мыло", o homeopatai turi didelį pliusą, kad jų "vaistai"
net teoriškai pakenkti negali, todėl tegu gyvena, nors man jų irgi
nereik :)

> religiniai fanatikai savai kvailioja, karus kariauja ir sventai tiki tuo kuo
> tiki. gamina netgi elektros taupytojus naivuoliams, kur ikisi i rozete
> shuduka ir per menesi beveik elektros nebesunaudoji. ir t.t. ir t.t.

va šituos tai stopūdovai - на плаху...