Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-03 10:10:26

> jei izeminimu vadini teisinga zemiu sujunginejima kiekvieno bloko viduj ir
> tarp bloku - tada taip. izeminimas skydelyje itakos neturi. jis tik del
> saugumo. tinklo filtrai fonavimui itakos neturi irgi visiskai. jie saugo nuo
> auksto daznio triuksmu is tinklo, kurie generuojasi veikiant skaitmeninei ir
> galios technikai.

aš būtent juos ir turėjau omeny (aukšto dažnio triukšmus), kurie
lengvai sprendžiami ferito ir kondikų krūvele :)

> tie kabeliai brangus tik del grazios izoliacijos. daugiau juose nieko
> ypatingo nera. jokiu filtru tuo labiau.

būna gi gal dar ir ekranas koks rankomis pintas :)

> visi kabeliai veikia kaip antenos. todel esme yra KA, KAIP ir prie KO jungi.
> iejimo, isejimo impedansai - cia esme.

man išvis keista, kad gigahercinę aparatūra pagamina ir ji veikia, nors
ten jau tikrai turi įtakos detalių dydis, atstumai ir išdėstymas, o va
su audio "neišeina"

> jeigu kabelis nenutrukes, reiskia jis geras.

ne visai, būna ir "truktelėjes", o šiaip tai jo, kabelis kaip ir bet
koks takelis ar pan., turi perduoti srovę iš vieno taško į kitą :)
net tuose super buper aparatuose viduje yra tokių "juokingų" plonų
laidelių, kad ten niekaip muzika neturėtų pralysti, bet pralenda, o va
išorėje pradeda veikti žiaurus ir negailestingas pasaulis...

> gamina net su baterijomis, maitinimu. jauti tikejimo JEGA?

vadinasi teisingai masčiau, šventa vieta tuščia nebūna :D

> [...]
> skleidziamas elektromagnetinis laukas. bet transformatoriai dazniausiai
> gyvena prietaisu viduje. priklausomai nuo schemos, daromas arba ekranavimas
> paciame korpuse (feromagnetinemis medziagomis) arba naudojamas tokio tipo
> transformatorius, kurio skleidziamas laukas yra tiek silpnas, kad duotai
> konkreciai schemai itakos neturi. maziausia lauka turi geri toroidiniai
> transformatoriai.
> beje, aliuminis korpusas 'ekranuoja' tiek pat kiek plastmasinis - nieko.
> ekranuoja tik gelezinis korpusas ir tai dar su salygom.

vadinasi tada nereikia pirkti "sietkos" :D