Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: eMJei
Data: 2014-12-03 00:17:04
trukt uz vadziu vel is pradziu.

idomu kodel kabeli jau taip nuvertini?

Mano korekcinis stiprintuvas firmos Graham Slee, senajame bute, as jo
naudoti apskritai negalejau, nes fonavo. Kabelius sukiok kilnok kaip
nori, fonuoja. Susisiekus su gamintoju buvo paaiskinta mazdaug taip:
aparatas geras, o problemos yra isorines, ir jas reikia spresti.
Suprask, galima naudoti priemones gaminants aparatus, kurios ta problemu
sprestu (visokius filtrus t.t.) - bet sitaip tu isspresi fonavimo
problema , bet kartu uzmusi muzika. Toks kaip Codec butent taip ir
sprestu problemu, prikistu n+k lygio filtru, ir niekas nefonuotu, kad ir
kokiu kabeliu bejungtum ir pan. Apskritai tada turbut skambesys
nesiskirtu nuo VEFO. Svarbu kad neduok diev skirtingais kabeliais
skirtingai nesuskambetu.

Man toks kelias nepriimtinas. Pasirodo kitose patalpose, TA PATI
sistema, SU TUO PACIU FONOKOREKCINIU, yra visiskai TYLI, niekas
nefonuoja ir groja nuostabiai. Nes problema isspresta is esmes.

cia tik pamastymui.