Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-12-03 13:36:46
Aciu uz issamia analize. Is atsakymo panasu, kad bus sunku mums rasti bendra
vardikli.
Atsakysiu tik tiek - as nenoriu ir man net nereikia spresti prie kuriu as
priklausau. As tik pasakau savo nuomone, vertinima kaip ir tu. Kazkas tave
labiau supranta, kazkas mane. As suprantu, kad cia yra ivairaus techninio
isprusimo, ivairios patirties, ivairiu nusistatymu zmones ir juos zeminti
vien todel, kad jie kitokie man atrodo zema.
Ir antra - as vis bandau atkreipti demesi, kad cia, audio diskusijose,
vyrauja komentarai ne i tema, ne apie esme, o apie zmoniu izeidinejimus,
uzgauliojimus, tai yra remiasi asmeniskumais. Si sritis yra tikrai idomi,
todel gal galima kazkaip daugiau i tema, ka? Tikiuosi, kad yra cia dar yra
tokiu, kurie sugeba tai suprasti ir pasidalinti savo ziniomis, patirtimi,
abejonemis ir klausimais.