Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-12-03 10:52:26
Man tai irgi keista, kaip lietuviai-inžinieriai pilni arogancijos aiškina ir
kritikuoja ištisą pramonės sektorių, eilę JAV, Anglijos, Vokietijos
gamintojų, kaip jie gamina gryną šūdą, nesupranta fizikos ir tik mausto
vargšus viso pasaulio "botanikus". Gerbiamieji, prieš jus tikra aukso gysla!
Pasinaudoję tik maža dalele savo žinių jūs galite pigiau suprojektuoti,
pagaminti ir parduoti daug geresnius gaminius!

Jei rimtai, ar galima be visokių ten arogancijų ir išsipisinėjimų paaiškinti
man "botanikui" apie tas varžas? Kokios jos geriau ir kaip jos turi būti
tarpusavyje suderintos?