Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-12-08 15:14:43
"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
news:m63mu0$9ar$1@trimpas.omnitel.net...
>O tai atskiri, kada lempinis stipriakas kilmingu laidu i rozete prijungtas,
>kada paprastu?

Bandžiau klausytis, bet skirtumo nejutau. Bet tikiu, kad tarpblokiniai ar
kolonėlių laidai įtakos garsui turi. Ar jis turi esminės įtakos klausymui ir
ar galėčiau aklam teste atskirti - kitas klausimas, dėl to maikių
nesiplėšysiu.

> Jei neatskiri, tai cia fleimas ne visai apie tave.O kad lempinio garsas
> patinka tai cia viskas tvarkoj, maloniai jie groja, nors pagal parametrus
> tai nelabai kokie.

Jei atvirai, lempinio aš neturiu, mano patirtis kol kas apsiribojusi
tranzistoriniais ir hibridiniais. Geriausia ką pavyko klausyti, tai salone
Audio research lempinuką. Patiko, ber ir suma ten...

> Cia fleimas daugiau apie tokius, kurie maitinimo laida "atskiria", bet kai
> reikia pademonstruot ta aklam teste, jiems baisus stresas uzgula ausis ir
> todel jie to padaryt negali.

Surizikuosiu būti išjuoktas, bet papasakosiu apie savo patirtį su laidų
"grojimu" ir vieną "aklą testą". Kai pradėjau kelionę po audio aparatūros
paieškas,  bandymai išgirsti skirtingus laidus nepavyko.Vėliau, kai atsirado
galimybė paklausyti brangesnius stiprintuvus ir kolonėles, pradėjau girdėti
ir "laidus". Abejodamas savo objektyvumu, kad žinodamas kainas ir
prisiskaitęs apie visokius placebo, galiu būti šališkas, pasisodinau vieną
vakarą žmoną muzikos paklausyti. Keičiau tarpbloninius laidus, jų buvo trys
komplektai. Nepatikėsit, bet iš trijų kartų žmona kaip geriausiai
skambančius įvardino brangiausius laidus :). Garantuoju, kad ji nei apie
kainas, nei apie brandus visiškai nežinojo. Jūs galit moksliškai
įrodyinėtiti, kad tai buvo neteisybė, bet aš jau esu dalinai tikintis :).
Kokios mano išvados? Pirma, kad laidai gali turėti įtakos garsui, jei
sistema yra pakankamai gera, kad atskleisti tokius niuansus. Antra,
skirtumai yra nedideli, juos gali girdėti tik ieškantys to skirtumo, tai
nėra kaip juoda ir balta ir bet kur pajungus tas aklas testas gali ir
nepavykti. Trečia, geras laidas yra tik papildantis sistemą komponentas, bet
nėra esminė gero garso sąlyga. Panašiai kaip padanga automobiliui - gali
važinėti nesukdamas galvos su nenaujais kormoranais, bet visada maloniau su
naujais miselinais :). Bet ar aš atskirčiau padangas atsisėdęs į svetimą
auto nežinomam kelyje? Didelis klausimas.