Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: spakainas
Data: 2014-12-03 16:53:05
Juk apie stiprintuvą rašiau. Po kolonėlėm tai jos aišku veikia - dėl
paviršiaus ploto, kad nepersiduotų žemi dažniai į grindis ir nepradėtų
grindys "grot".
Bet čia irgi yra visko prikurta - realiai paprasti plieniniai spygliukai
už keliasdešimt litų duoda tokį pat efektą kaip ir iš žvaigždžių metalo
už kelis tūkstančius. Aš netgi drįsčiau ginčytis, kad neatskirtum
paprastų guminių baldinių kojyčių nuo spygliukų aklam teste.

p.s. pirmos dalies galėjai ir nerašyt, nu tikrai jau labai nekaip atrodo
tokie "matavimai".