Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: locked
Data: 2014-12-03 09:55:19
blemba reiketu susitarti kad supratimo neturinys zmones negaletu taip
laisvai fantazuoti ir dar kazkokias isvadas daryti apie kazka ko visiskai
nesupranta

teisingai padaryta aparatura arba jos sistema tikrai nereikalaus filtru apie
kuriuos cia fantazuoji, taip kad... va pvz kai del savo tamsumo audio
aparaturos gamintojai-agronomai nesuderina kokiu nors isejimo/iejimo varzu
nes apie jas nieko negirdeje, tai paskui stebisi kad triuksmai kazkokie
lenda, iesko neadekvaciu priemoniu, keicia butus, kai is tiesu tereikejo
teisingai suprojektuoti technika, kad visu pirma net prieita iki tokiu
nesamoniu nebutu, ir jokie filtrai cia ne prie ko