Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-03 09:07:47
Kažkas neseniai čia išsireiškė dėl hemorojaus gydymo servise ar pan.,
tai va panašu, kad problemos sprendžiamos būtent tokiu būdu, o ne kaip
turėtų...
fonavimai sprendžiami normaliu įžeminimu bei filtrais (jei tai
maitinimo kabelis), ir kokiu gi būdu filtras gali užmušti muziką, jei
jis padaro normalų 220v be "priemaišų", BTW tie suber buper power
kabeliai tai ir yra kabelis jau su viduje įmontuotu filtru tik už labai
brangiai...
O jei kabelis veikia kaip antena, tai tada jo - kiekvienas skambės
skirtingai, priklausomai nuo "priimamo diapazono".
kabelis turi būti pagamintas teisingai ir gerai, čia aš sutinku, bet
ezoterikos kišimas į juos, tai lochotronas. Galėtų tada išvis gaminti
kabelius su dėžute ir tumbleriu, norimo skambėjimo pasirinkimui
(švelnus, aksominis, šaižus ir t.t.).
BTW pigiausias būdas panaikinti visus fonavimus ir pan., nusipirkti
metalinį tinklelį ir užmesti ant visos aparatūros, o dar geriau
pasidaryti tokį narvą ir ten klausyti muzikos.