Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-03 13:29:42
jei kalba apie laidus ir fonavima. tai fonuoti gali del labai ilgu
tarpblokiniu SE (single ended) laidu arba del labai didelio
elektromagnetinio triuksmo salia. tokiu atveju reikia naudoti
diferiancialinius interfeisus, o ne magiskus laidus.
skirtumas tarp SE ir diff. tarpblokio sujungimo toks, kad SE atveju
vienas signalo laidininkas yra 'zeme', jo iejimo (stiprintuvo, pre-ampo,
ekvalaizerio, etc...) impedansas zemes atzvilgiu yra nulinis. kito
signalo iejimo impedansas zemes atvilgiu yra aukstas.
triuksmus gaudo abu laidininkai vienodai, tik tame, kur impedansas
didelis, ji pavirsta salyginai didelio lygio triuksmais. stiprintuvas
stiprina skirtuma tarp iejimo signalu. kai kai komplekte susideda SE,
ilgas kabelis, didelis triuksmas, didelis stiprinimas, tada pradeda
fonuot - stiprina i SE kabeli suindukuota triuksma.
kai sujungimas simetrinis (diferencialinis), abieju signalo iejimu
impedansas zemes atzvilgiu yra vienodas. todel triuksmo lygis
suindukuojamas vienodas, todel skirtumas stiprintuvo iejime yra 0. todel
nefonuoja.
dar fonuoti gali del zemes kilpu. tas sprendziam ivairiai. visais
atvejais pigiai. cia nera jokio kosmoso, tiesiog reik suprast ka darai
ir ka prie ko jungi.