Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-12-03 11:19:12
Mano poziuris normalus ir sveikas, del to ir erzina cia vyraujantis kvailas
bendravimas per izeidinejimus, zeminimus ir pan. Kaip vaiku darzelis.
Del to ir as nesusilaikiau, gal kiek sarkastiskai parasiau... Chebra,
nepykit, asmeniskai nepriimkit :)

O klausimas del varzu yra rimtas. Ar ir jame kas nors ne taip?